Formy reklamy telefonicznej

headphones-338492__180Rozmowy telefoniczne wykorzystywane do załatwiania wielu spraw zarówno prywatnych jak i służbowych, stały się nieodłączną i niemal podstawową czynnością naszego życia. Ostatnimi czasy bardzo popularne stały się promocje oferujące tzw. darmowe rozmowy, które bardzo często takimi się wcale nie okazują!  Na wstępie warto nadmienić, że z badań wynika, iż 44% Polaków nie potrafi dokonać realnej oceny, które informacje w reklamie są prawdziwe, a które nie. Ponadto blisko 60% z nas nie czyta dokładnie umów i regulaminów promocji przed ich podpisaniem. Reklamy na granicy oszustwa i nasza nieuwaga, to częste połączenie, które skutkuje ogromnym zdziwieniem, kiedy przychodzi wysoki rachunek telefoniczny za ponoć darmowe rozmowy. Jedna z sieci komórkowych oferowała usługę niepłatnych rozmów, pod hasłem „Bliskość tworzy święta” mocno podkreślając atmosferę sprzyjającą długim i przepełnionym ciepłem rozmowom z rodziną i znajomymi. Klienci, którzy z radością skorzystali z owej oferty doznali ogromnego szoku oglądając później swoje rachunki. Czemu? Bowiem okazało się, że promocyjne rozmowy z wybranymi osobami nie obowiązywały w okresie świątecznym oraz w Nowy Rok. Operator jednak nie jest niczemu winien, ponieważ warunki umowy mówiły jasno, że w Wigilię, w pierwszy i drugi dzień Świąt, w Sylwestra i Nowy Rok owa specjalna oferta była nieaktywna. Problem tylko w tym, że klienci zasypywani nieustannie reklamami, smsami, mailami, mogli tę, czasem nie podaną wprost informację przeoczyć. Inną ciekawostkę, może stanowić promocja oferowana przez innego usługodawcę GSM, w której można rozmawiać za darmo z wybraną osobą przez cały miesiąc.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *